Aquesta divisió està dedicada a la fabricació, Realització d’estalvi d’energia i projectes de màrqueting per aconseguir un gran estalvi d’energia (entre un 40% encara 85%) Mitjançant la implementació de productes LED
La creació d’aquest departament té la intenció d’ocupar un espai fins ara no cobert.
La nostra oferta consisteix, fonamentalment, En una consulta per a la creació i implementació de projectes d’optimització d’energia, Diferenciar -nos per la nostra mentalitat global i garantir un servei coordinat durant tot el projecte, Des de la seva gestació fins a la gestió del producte acabat.
La societat actual es caracteritza pel culte corporal, estètica i, Amb això a l’aspecte, Però també els que ens envolten, Què és a prop nostre. Vivim intentant modificar la nostra imatge, centrant -se en formes i aspectes imposats des de fora: El nostre entorn familiar, Societat ...
La nostra imatge comença amb la pregunta: “Com ens veuen?,
Que deriva en aquest tema: "Com volem que ens vegin?,
Ens mirem de la idea que ens hem entrenat des de nosaltres mateixos. Al seu torn, Això ho dóna el que ens van dir i ens expliquen què som o com hem de ser. Amb tot això, Oblidem que la bellesa va des de dins cap a fora, Ja que és com la vida, És una cosa que es pot expressar.
El cos és un vector de comunicació i l’espai que ens envolta, Emissor i receptor de la informació, d’emocions, d'energia, desitjos i plaers. Va adornar el natural, vestits o nus, El meu cos i el meu hàbitat és el lloc privilegiat del meu ésser al món.
L’hàbitat és el meu vestit que m’atura davant els altres. Parla de mi i del meu ésser.
Ecodiseño és una especialitat de disseny de productes que considera impactes ambientals ambientals en totes les etapes del nou procés de desenvolupament de productes de manera que generi la incidència negativa mínima al llarg de la seva vida. Aquest, També es diu ACU, És com l’ADN d’un producte. Comprendre el conjunt d’etapes o passos que s’han de seguir fins arribar al producte final (Primer processament de temes, producció, màrqueting i transport, A més de l'impacte ambiental del seu ús i transport, així com la gestió responsable del seu residu o reciclatge per a la re-provisió).
• Rigor funcional
• El rigor de la imatge
• El rigor del valor creatiu.
El disseny amb el rigor creatiu no és qui viu un esclau de la tendència, Religió o estil propi o altres, el col·lectiu, Beneït per l’èxit acadèmic i/o als mitjans de comunicació, o immers en la intimitat eremítica. Seria un que amb les noves oportunitats d’investigar/experimentar vocabularis i gramàtica per augmentar i enriquir el llenguatge col·lectiu de les formes.

